Plata si Facturi

Plata ramburs la curier:

  • Plata se face in momentul primirii coletului.
  • Suma se achita firmei de curierat.
  • Firma de curierat va elibera chitanta sau bonul fiscal pentru plata efectuata.
  • Coletul se poate verifica de fata cu firma de curierat in cazul in care ne solicitati acest lucru .

 

Plata in avans:

  • Se emite factura proforma de avans apoi se plateste in contul SC  SING SING SRL prin:
    • Virament Bancar in contul: RO68 BTRL 0010 1202 6625 48XX deschis la Banca Transilvania Alba Iulia
    • Ordin Plata in contul: RO68 BTRL 0010 1202 6625 48XX deschis la Banca Transilvania Alba Iulia

 

FACTURA si GARANTIA se emit doar in format scris si se trimit odata cu produsele comandate.  Aceste documente pot fi solicitate telefonic sau prin email.Garantia poate fi acordata doar pe baza facturii. Toate produsele comercializate de catre noi  beneficiaza de garantie.

Preturile produselor de pe www.camioane-autoexpress.ro sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor de pret / disponibilitate umane de introducere. Daca ati comandat un produs cu pretul/disponibilitatea afisat eronat, veti fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Sc Sing Sing SRLisi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, cu unele exceptii cum ar fi produsele care se realizeaza pe comanda.

Dupa comanda, puteti primi un rezumat al comenzii in care veti avea detaliat produsele comandate si datele personale.Prin inregistrarea comenzii pe site-ul camioane-autoexpress.ro va oferiti acordul de a primi emailuri in care va vom informa despre inregistrarea comenzii sau despre schimbarea statusului comenzii, sau pentru solicitarea de recenzii pe site cu privire la produsele comandate.

Daca observati o eroare in comanda dumneavoastra va trebui sa ne contactati imediat. Daca aceasta nu se intampla, intelegem ca acceptati detaliile comenzii (preturi, produse, date de livrare sau facturare, etc) asa cum sunt ele scrise. Acceptarea unei comenzi din partea noastra are loc in momentul in care printr-un e-mail sau telefonic sunteti anuntat ca firma de curierat a preluat coletul. La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului sau telefonic.

Vom putea refuza o comanda daca:

– nu avem pe stoc produsul comandat

– plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii prin transfer bancar

– a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului

  • nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc…)