Comanda si returul produselor

COMANDA

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.

Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca SC SING SING SRL poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.

SC SING SING SRL poate anula comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări scrise prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– datele furnizate de către Client, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care comanda este achitata, SC SING SING SRL va rambursa suma in maxim 14 (patrusprezece) zile de la data informării de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

–  pentru comenzile achitate cu card online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

–  pentru comenzile achitate cu OP/ramburs, prin virament bancar;

În cazul în care un produs comandat de către Client, nu poate fi livrat, SC SING SING SRL va informa Clientul asupra acestui fapt și va returna în contul lui contravaloarea produsului si/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile.

 

Returul produsului cumpărat:

Dreptul de retragere se realizează în conformitate cu prevederile art. 9 alin.(1) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9 alin.(1) în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: “consumatorul beneficiează de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul (vânzătorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris prin posta scrisa sau electronica la adresa de e-mail singsingab@yahoo.com Adresa de corespondenta: SC SING SING SRL Alba Iulia Bd. Ferdinand I nr. 60 jud.Alba

Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier la adresa: SC SING SING SRL Alba Iulia Bd. Ferdinand I nr. 60 jud.Alba

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport și pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Nu se acceptă la retur:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice;
  • Produsele care nu se află în ambalajul original în care au fost livrate;
  • Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale;
  • Produsele care prezintă urme de montaj, vopsire, sudură sau orice alta interventie mecanica;
  • Produsele de origine comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autocamionului și seria de șasiu sau aceastea au fost comunicate eronat;
  • Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans;
  • Module programate, piesele speciale fabricate pentru autocamionul din afara spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.

Dispozițiile de mai sus se completează cu prevederile Legii nr.499 din 12 noiembrie 2003 Republicată privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora respectiv cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă  Nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.