COMANDA
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca SC SING SING SRL poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.
SC SING SING SRL poate anula comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări scrise prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– datele furnizate de către Client, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care comanda este achitata, SC SING SING SRL va rambursa suma in maxim 14 (patrusprezece) zile de la data informării de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
– pentru comenzile achitate cu card online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate cu OP/ramburs, prin virament bancar;
În cazul în care un produs comandat de către Client, nu poate fi livrat, SC SING SING SRL va informa Clientul asupra acestui fapt și va returna în contul lui contravaloarea produsului si/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile.
Returul produsului cumpărat:
Dreptul de retragere se realizează în conformitate cu prevederile art. 9 alin.(1) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9 alin.(1) în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: “consumatorul beneficiează de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.
Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul (vânzătorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris prin posta scrisa sau electronica la adresa de e-mail singsingab@yahoo.com Adresa de corespondenta: SC SING SING SRL Alba Iulia Bd. Ferdinand I nr. 60 jud.Alba
Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier la adresa: SC SING SING SRL Alba Iulia Bd. Ferdinand I nr. 60 jud.Alba
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport și pentru a proteja ambalajul original al acestora.
Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC SING SING SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul unui produs neconform, va invitam sa ne contactati.
SING SING va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani, inclusiv costurile initiale ale livrarii daca au fost suportate de cumparator.
In situatia returului , daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani)
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, SING SING vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre CLIENT.
Nu se acceptă la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice;
- Produsele care nu se află în ambalajul original în care au fost livrate;
- Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale;
- Produsele care prezintă urme de montaj, vopsire, sudură sau orice alta interventie mecanica;
- Produsele de origine comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autocamionului și seria de șasiu sau aceastea au fost comunicate eronat;
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans;
- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autocamionul din afara spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.
Dispozițiile de mai sus se completează cu prevederile Legii nr.499 din 12 noiembrie 2003 Republicată privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora respectiv cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.